Alla inlägg den 1 december 2011

Av Ericsson - 1 december 2011 22:02

Äntligen är det helg snart. Imorgon är det en vecka sen jag var hos baby i Oskarshamn. Det är lite läskigt hur fort tiden går egentligen. Vill åka till honom denna helgen också men kan inte. Måste spara pengar och sen ska jag till pappa imorgon för vi ska till Göteborg på lördag till söndag. Kommer bli trevligt! 


Nu ska jag bädda ner mig, hoppas på att få somna riktigt fort för jag är faktiskt jättetrött. Måste bara smsa lite med baby för annars kan jag inte sova, i know. Jag är barnslig! Men jag måste ha det för då känner jag mig inte ensam. 

Godnatt på er!

En mycket, gammal bild så att säga. 

 

Av Ericsson - 1 december 2011 21:09

Svartsjuka, många frågar mig hur jag inte kan vara svartsjuk?


Då är min fråga, varför ska jag vara svartsjuk? Det anser jag som att jag inte skulle lita på min pojkvän. Vilket jag gör! För jag vet med 100 % att min pojkvän aldrig skulle gå bakom ryggen på mig och jag skulle inte göra det mot honom. Och skulle han göra det så är det bara han som förlorar på det, jag skulle aldrig förlåta honom. Mitt liv skulle få vidare snabbre än jag skulle blinka. 


Jag har ingen anledning till att vara svartsjuk. Jag litar på min pojkvän och mina vänner för det är dom han står närmast. Han kommer verkligen om dom, vilket är bra och dom tycker om honom vilket är ännu bättre för då kan vi umgås och ha roligt tillsammans istället för att jag ska gå runt och vara orolig. 

Eller har jag fel? 


Min fråga till er : Är du svartsjuk på din pojkvän/flickvän och varför?

Av Ericsson - 1 december 2011 13:47

Ska lägga mig lite på sängen och vila, mensvärk is awesome... NOT! 

Hämta Alwin klockan 15.00, eftersom mamma frågade mig snällt. Ikväll ska jag även vara barnvakt igen. Mamma ska in och göra en redovisning på Komvux och Kalle är tvungen att jobba över idag. Så bara jag och Kewin hemma ikväll. 


Föressten, jag behöver hjälp med bloggdesignen. Jag vet inte hur jag ska göra. Någon som har förslag hur den kan se ut så kom med dom gärna! :) 

Av Ericsson - 1 december 2011 13:13

Godeftermiddag på er!

Skulle ju till skolan med det sket sig ju totalt. Har bara 1 lektion på morgonen. 

Så när jag skulle med bussen så skulle jag låsa dörren och min nyckel är helt fucked up, hatar den! Kunde inte låsa. Sparkar in dörren och sen gick det och springer till bussen. Bussen står redan där och jag gräver efter mitt busskort... Det finns inte där?! Fanns ingenstans. Då får jag gå hem igen och när jag kommer hem så ligger det i min pärm på sängen... Då är ju min fråga, hur i hela helvete hamnade de där? xD

Så är hemma i alla fall, pluggade lite innan jag la mig och titta på film. Jag och filmer alltså, det går ju inte. Somnade innan filmen hann ens börja och vaknar i eftertexterna haha!


Bjuder på en film jag tog med telefonen igår i Istragram när jag väntade på bussen. Tyckte den vart härlig med färgerna!

 

Presentation


Hej, Jonna heter jag. Är 21 år gammal och bor i döda hålan som kallas för Oskarström med familjen.
Går 3e året på gymnasiet och går ut som make up artist.
Är född med ett ryggmärgsbråck som har gjort mitt liv väldigt annorlunda under dessa 21 åren men

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Sminkbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards