Alla inlägg under oktober 2011

Av Ericsson - 31 oktober 2011 20:09

Snart ska jag och älskling gå och lägga oss, titta på smurfarna och sova :3

Mysa lite kanske också, mer behöver jag nog inte säga eller? ;)

Det är så mysigt att vara här, älskar att vara hos denna familjen. Så skönt att komma bort från Halmstad/Oskarström ett tag. Självklart saknar jag ju min familj men jag tror vi behöver vara ifrån varandra lite, är nog inte den enda som känner så. Imorgon ska jag faktiskt ta och börja plugga lite + städa här inne, ser förjävligt ut haha!


Åh btw, idag fick vi hem resten av vår Halloween out-fit ;) Vi kommer nog vara dom lätt läskigaste och häftigaste i hela Oskarshamn!

Kan lägga ut en smygbild i veckan. Halloweenfesten är på fredag!!! :D :D :D

Nu har älskling duscha klart, nu är det dags för mys! :)


Godnatt på er!

Av Ericsson - 30 oktober 2011 16:48

Är i Oskarshamn på "semster" :)

Skönt att komma bort från allt där hemma.

Ikväll är det bio med goa människor så snart är det dags för en dusch och göra sig iordning.

Nu när jag är här så kommer jag inte blogga/sitta vid datorn. Bara när Andreas jobbar då vi inte kan umgås.

Känns lite sådär att sitta vid datorn när man är hos någon man vill umgås med så mycket som möjligt...

Har jag fel?


 

Av Ericsson - 28 oktober 2011 19:00

Hejsan på er! :)

Nu är jag framme i Alvesta och väntar på tåget som går mot Kalmar. 

Förhoppningsvis sitter jag och fikar nu :) 

Hoppas ni får en bra helg/lov! 

Själv ska jag som sagt spendera mitt lov tillsammans med älskling och hans familj + plugga läxor :3


 

Av Ericsson - 28 oktober 2011 16:45

Ändrade planer!


Nu sitter jag på bussen på Alvesta. Valde en annan resa för jag var inte så pigg på att åka till Värnamo, har rätt dåliga minnen därifrån.

Gillar Alvesta bättre + att jag hittar där! :D

 

Av Ericsson - 28 oktober 2011 15:11


HAHAHAHAH JAG DÖR AV SKRATT! :'''''''''')

Av Ericsson - 28 oktober 2011 13:44

Nu äntligen har jag packat färdigt. 

Nu ska jag försöka ta något att äta, men vad? :S 

Kommer även göra tidsinställda inlägg för jag kommer kanske inte ha möjlighet att blogga. 

Blir så åksjuk av att göra något samtidigt som jag åker tåg/buss. 

 

Av Ericsson - 27 oktober 2011 22:21

Jag biter på naglarna, jag vet jag är svinäcklig. Har gjort det sen jag var liten så det är nog mitt beroende. Nu vill jag bli av med det, så har satt på fejk-naglar för att se om det hjälper. Jag biter så långt ner och får nageltrång!!

Har ni nå bra eller grymma tips på vad jag kan göra? För bara sluta bita går inte, I've tryed it!


Före


 






Efter


   

Av Ericsson - 27 oktober 2011 19:41

Lyssnar till denna medans jag packar/städar. Håller igång en i alla fall! :D 

Av någon konstig anledning så vart mitt internet helt plötsligt jättecp segt, don't know why!? :(

Och sånt kan jag få frispel på!

Presentation


Hej, Jonna heter jag. Är 21 år gammal och bor i döda hålan som kallas för Oskarström med familjen.
Går 3e året på gymnasiet och går ut som make up artist.
Är född med ett ryggmärgsbråck som har gjort mitt liv väldigt annorlunda under dessa 21 åren men

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Sminkbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards