Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Ericsson - 16 oktober 2011 22:19

Godkväll på er. :)

Är jättetrött så ska bra äta kvällsmat och sen somna till en film. 

Håller på att koka ägg, älskar ägg! Äggmackor med oboy in my heart haha!

Vad som händer imorgon då: 

Vårdcentralen på morgonen angående läkarintyget + kontroller varför jag är yr och illamående hela tiden. Blärk!

Att jag kan vara gravid kan vi utesluta direkt, nyss haft mens!


Sitter även och planerar vilken tid jag ska åka till Andreas på höstlovet.

Åker på fredagen direkt efter skolan, hoppas vi slutar tidigt annars är jag inte i Kalmar förens vid 20:00 typ. Det är så jobbigt att åka långt när det är mörkt, har en förmåga att somna då och jag vill inte hamna långt åt helvete...

Det ska bli så mys att vara med honom och hans familj i 9 dagar!

Helt underbart. Älskar att vara med familjen Sernald. Så lätta om vi säger så.

Nu är mina äggmackor klara, så vi hörs imoron!


God natt på er!

Av Ericsson - 16 oktober 2011 20:03

About me!


 

- OM DIG/ ALLMÄNT -
Hur gammal är du? - 21 år
Hur lång är du? - 148,0 cm
Hur mycket väger du? - 48-50kg
Har du några piercingar/tatueringar? - Piercingar och tatueringar
Vilken skola går du på? - Praktiska i Halmstad
Vad pluggar du? Stylist
Vad vill du bli när du blir äldre? - Vet inte, en bra förebild kanske?
Är du singel? - Nej
Har du syskon? - 1 hel bror och en halv bror
Vart bor du? - Utanför Halmstad
Är du nöjd med dig själv? - Kunde väl varit bättre
Vad tror du andra får för intryck av dig? - En blyg liten tjej
Din favoritmaträtt? - Grillat på sommaren
Vilken maträtt kan du verkligen inte äta? - Ärtsoppa, kassler och pizza
Din naturliga hårfärg? - Råttfärgat haha


- SENASTE -
Som ringde dig? - Andreas
Som smsa dig? - Peter
Som du smsa? - Peter
Som du kramade? - Alwin
Som du kysste? - Andreas
Som du slog? - Slåss inte
Som du bråka med? - Minns inte
Som massera dig? - Andreas
Som du dela dricka med? - Läsk eller alkohol? Läsk= Alwin
Missade samtalet? - Öhm. dolt nummer


- KÄRLEK & SEX -
Har du pojkvän? - Ja
Hur många gånger har du varit kär? - 2
Har du blivit dumpad? - Ja
Har du dumpat någon? - Ja
Är du romantisk? - Tycker jag väl
Kärlek vs sex? - Båda
Ditt längsta förhållande? - 1 år och några månader
Tror du att man kan hålla ihop föralltid? - Ja
Har någon varit otrogen MED dig? - Nej
Har någon varit otrogen MOT dig? - Ja
Hade du berättat för dina förälrar om du hade blivit gravid? - Det skulle jag nog
Vid vilken ålder tycker du det är okej att bli sexuellt aktiv? - Vet inte faktiskt


- ANVÄNDER DU... -
Deodorant? - Ja man vill väl inte lukta sur kärring
Parfym? - Ja
Kjolar? - Aldrig
Klänningar? - Nja
Hoodtröjor? - Ja
Hårmousse? - Nej
Hårspray? - Ja
Klackskor? - Kan inte gå i klackskor så nej
Body lotion? - Ja
Rouge? - Ja
Foundation? - Ja
Ringar? - Ibland
Mössa? - På vintern
Hårband? - Om hårsnodd räknas
Nagellack? - Nej


- SANNINGEN OM DIG/ DÅLIGHETER -
Har du snattat någon gång? - Mitt liv består mest av skratt
Har du druckit alkohol? - Ja
Röker du? - Kan väl hända när jag är arg på någon
Snusar du? - Nej nej nej nej!
Har du druckit så mycket att du spytt? - Säg någon som inte har
Har du slagit/kastat något mot en glasruta så att den krossats? - Inte en glasruta men en vägg
Har du tagit droger? - Hmm, rökning är ju en drog så ja
Har du druckit en alkoholdryck utan att veta vad det är för något? - Nej
Har du strulat med en främling på fyllan? - Nej
Ljuger du ofta för dina vänner? - Aldrig
Har du hotat någon? - Nej
Har du mobbat någon? - Nej men retat någon på skoj


- VEM/VILKA... -
Är din bästavän? - Alla mina vänner är helt underbara
Saknar du? - Min hund
Vill du träffa just nu? - Andreas
Umgås du mest med? - Måste nog säga Miriam (vi pluggar körkort tillsammans)
Stör du dig på? - Patetiska människor på facebook
Ringde du senast? - Andreas
Skrev åt dig senast på facebookchatten? - Kewin
Vem puffade dig senaste på facebook? - Andreas
Vem skrev du senaste med på msn? -Öhm vet inte
Vem kommer du träffa imorgon? - Man vet aldrig
Vem har du inte träffat på länge? - Amanda
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa just nu? - Andreas och alla kompisar
Festar mest av dina vänner? - Annie tror jag
I din klass umgås du mest med? - Några i klassen
Är snyggast i klassen? - Det är ju inte jag i alla fall 
Hamnade du senast i grupp med i klassen? - Ehm
Skulle du vlija se ut som? - Vet inte


- JA/ NEJ FRÅGOR -
Är du helsvensk? - Så svensk som man kan bli, 100%
Är du glad just nu? - Ja men uttråkad
Har du en hund? - Har haft
Har du en katt? - Har haft
Har du svarat ärligt på alla frågor? - 100%
Är du blyg? - Beror på vem jag träffar
Ska du ta körkort? - Håller på
Ska du tatuera dig/pierca dig? - Vill ha fler tatueringar och percingar
Vill du har barn? - Någon gång
Hade du kunnat adoptera bort? - Nej
Har du en egen dator? - Ja
Går du i högstadiet? - Sista året på gymnasiet
Går du på gymnasie? - Ja
Är dina föräldrar skilda? - Ja
Mår du bra just nu? - Lycklig!

Av Ericsson - 16 oktober 2011 17:30

Nu har älskling åkt hem, blir så nere varje gångerna men det är väl inte så konstigt. 

Vi bor 25 mil ifrån varandra så man kan ju inte liksom " ah ska vi ta en fika på stan? " 

Vi har haft det jättemysigt i helgen. Vart inne i stan, träffat Nellie, planerat lite inför när Andreas fyller år. 27 november, glöm inte det! ;)

Nu ska jag börja städa ihop lite, dammsuga och torka golven.


Tell me, hur har ni haft det i helgen? :D 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Jonna heter jag. Är 21 år gammal och bor i döda hålan som kallas för Oskarström med familjen.
Går 3e året på gymnasiet och går ut som make up artist.
Är född med ett ryggmärgsbråck som har gjort mitt liv väldigt annorlunda under dessa 21 åren men

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Sminkbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards