Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Ericsson - 15 oktober 2011 18:43

Förlåt för dålig uppdatering.

Andreas kom ju igårkväll så vill ju inte sitta vid datorn så mycket. Inatt mös vi till det som fasiken ;) Levande ljus och babyolja.

Det var riktigt mysigt och vi bådade somnade som vi hade sprungit maraton haha!

Det är ju inte så att vi kör bara tråkiga missionären som vuxna gör utan här gör vi typ allt ;)

Mer behöver vi inte å in på utan det får ni använda eran fantasi till själv.

Tänker på människor här i världe som ä lite känsliga och pryda för details!


Just nu sitter jag och Andreas och spelar lite innan maten.

Till middag blir det spagettilasange. Gott gott! Det är Kewins beställning.

Ikväll blir det Monopoly med familjen, hoppas det går bättre denna gången.

När jag, mamma och hennes sambo spelade så åkte jag ut först efter typ 2 timmar xD

Vad är det man säger, " bättre lycka nästa gång! " :D

Tidigare idag var jag, Andreas och Alwin in till Eurostop och tittade runt. Käkade ett litet mål på MAX för Alwin började bli hungrig. Gott gott!

Ja det var allt för denna dagen, kanske kommer med ett inlägg innan vi sätter oss och spelar Monopoly.


Ha en mycket bra kväll hörrni! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Jonna heter jag. Är 21 år gammal och bor i döda hålan som kallas för Oskarström med familjen.
Går 3e året på gymnasiet och går ut som make up artist.
Är född med ett ryggmärgsbråck som har gjort mitt liv väldigt annorlunda under dessa 21 åren men

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Sminkbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards