Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Ericsson - 13 oktober 2011 23:44

Nu ska jag faktiskt försöka sova fast det lär väl inte gå. 

Men vill vara så pigg som möjligt när Andreas kommer hit imorgon. Hinner även vila på dagen för han åker vid 5 tiden och är här runt 7 halv 8 typ,

Då hinner jag städa och tvätta eftersom jag inte gjorde det idag. Har inte orken än. 

Vi hörs imorgon.

Jo, när jag är med Andreas så sitter jag inte så mycket vid datorn.

Så får slänga in några tidsinställda inlägg eller något. Kommer i alla fall med några inlägg imorgon.


Godnatt på er! :D

Av Ericsson - 13 oktober 2011 22:39

Tänkte visa er något äckligt. 

Kollar genom bilder på datorn, vad som ska vara kvar och inte.

Då hittade jag denna! ;)


Enjoy!

Detta är Chilla, Andreas fågelsprindel.

 

Av Ericsson - 13 oktober 2011 22:08

Min kompis håller på att ta körkort precis som jag. Hon ligger lite före mig eftersom hon började före mig.

Idag skulle hon haft uppskrvning men kunde inte göra det idag pga folket på körskolan har inte haft någon koll på vad hon gjort och inte gjort. 

Hon har tydligen inte gjort riskettan. Då får man inte skriva upp, fine!

Jag menar, kollar man inte vad hon har gjort/inte gjort för att få skriva upp?

Nu säger dom hon ska betala runt 220 :- för något som hon inte kommer göra, alltså skriva upp. 

Vad fan är det?

Man tycker väl att dom kunde ha sett att hon inte gjort riskettan när dom har bokat körlektioner och tid för uppskrivning? 

Eller har jag fel?

Det är min åsikt.


Vad tycker ni? 

Av Ericsson - 13 oktober 2011 20:12

Tänkte jag snart skulle komma ut med mitt första videoinlägg. Dock låter jag som ett sprängt rövhål. Min röst är inte van att spelas in haha!

Kan man öva på det?

Jaja, blir hemma imorgon också. Måste verkligen bli bättre.

Imorgon kommer älskling, vid denna tiden imorgon så ligger vi nakna i min säng och har det jättemysigt! Saknar dig! :*


 

Av Ericsson - 13 oktober 2011 18:12

Jag tänkte att ni kanske var sugna på frågestund.

Fråga precis vad ni vill för jag kommer svara på allt!


LETS GO! :D

 

Av Ericsson - 13 oktober 2011 16:14

Dags att plocka fram mössa och vantar när man ska gå ut, fryser ju fan ihjäl annars!

Älskar min mössa, den är så varm och gosig  

Nu ska jag hämta lillskiten på förskolan. Sen blir det hem och göra mat.

En dum fråga, jag äter inte nudlar och har aldrig gjort.

Hur länge ska äggnudlar koka?  

Av Ericsson - 13 oktober 2011 14:06

Så var det dags, torsdag idag och det betyder att jag ska ta hand om Alwin ikväll för mamma har vällsmöte. Vara lite ensam med Alwin, vi ska hitta på massor av roliga saker. Bilder kommer säkert :3 

Sen så jobbar jag ju inte gratis, tjänar ju 100:- varje gång ;)

Jag älskar att umgås med Alwin, vi har alltid kul :) Hoppas bara han är på bra humör idag för dom senaste gångerna har han somnat framför tvn och haft PMS humör haha!

Kvällens mat då blir till Kewin och Alwin Äggnudlar och hamburgare och till mig fisksoppan vi åt igår. Den är verkligen god! 


Just nu sitter jag och kollar på Gordon Ramsay. Det är fan bättre än Per Morberg eller vad han heter. Är hungrig, har knappt ätit denna veckan eftersom jag mår som jag gör. 

Har verkligen inte matlust, är yr och mår illa hela tiden..

Whats wrong with me? 

Hoppas läkaren ringer idag angående urinsvaret. 

Av Ericsson - 13 oktober 2011 13:16

Hej på er! :)

Inatt har jag faktiskt kunnat sova lite bättre, dock är jag väldigt trött i kroppen fortfarande. Helt slut! Ändå gör jag absolut ingenting, men man blir väl trött av det med. Igår låg jag i sängen hela dagen nästan, förutom när jag skulle äta och gå på toan.

Nåväl, inget gnäll mer! 

   

Idag bjuder faktiskt dagen på att tvätta och städa, måste verkligen göra det idag. 

Imorgon kommer älskling hit och då kan det ju inte se ut som en svinstia, eller hur? ;)


En fråga till er som har flickvän/pojkvän?

Brukar ni städa så det är fint tills han eller hon kommer eller skiter i det och låter det se ut som det gör? :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Jonna heter jag. Är 21 år gammal och bor i döda hålan som kallas för Oskarström med familjen.
Går 3e året på gymnasiet och går ut som make up artist.
Är född med ett ryggmärgsbråck som har gjort mitt liv väldigt annorlunda under dessa 21 åren men

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Sminkbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards