Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Ericsson - 14 oktober 2011 18:01

Pratade med Andreas precis. Han äntligen på väg hit, tar väl 2½ timme. När han är i närheten så är det bara raka spåret in i duschen och göra sig fräsch ;)

Jag saknar honom så otroligt mycket!


Just nu är det bara jag och Alwin hemma. Mamma och Kalle är och handlar och Kewin är på träning.

Vi sitter framför tvn och kollar på Händige Manny. Alwins favorit :)

Till middag får jag det JAG var sugen på. Stripps och korv, hoppas på beasås på påse med (A) Så länge sen!

Ikväll ska jag och Andreas ha det jättemysigt. Filmer och levande ljus, de ni! ;)

Det kommer bli så mysigt, hoppas ingen stör bara ;)

Av Ericsson - 14 oktober 2011 14:07

Dessa bilder har mitt ex tagit. 

Några år gamla och då vägde jag typ ingenting.

Skillnad? 

++++ så har jag alltid varit en linslus ;)

         

Av Ericsson - 14 oktober 2011 13:55

Godeftermiddag! :D

Sov länge idag med, min kropp hänger inte alls med... Inte okej!

Mamma väckte mig imorse och berättade att hon hade fixat en tid till läkaren nu angående mitt körkort (intyg)

JAG FICK TID REDAN PÅ MÅNDAG KLOCKAN 07:45!? 

Varför har jag inte fått en tid tidare undrar ni?

Dom har alltid sagt " Hör av dig den och den dagen " i ett halvår!

Ringde hela sommaren, sen gav jag upp! Tillslut var mamma snäll och hjälpte mig.

TACK MAMMA 


Idag är det fredag!

Andreas kommer hit ikväll, tyvärr fick han inte sluta tiigare. Annars hade han varit här om typ 1 timme *sadface*

Snart är det dags att börja tvätta och städa, ser inte alls framemot det men så här kan det fasiken inte se ut. Det är så stökigt att jag inte ens vågar lägga ut en bild xD


Ha det bra så länge så hörs vi om några timmar!

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Jonna heter jag. Är 21 år gammal och bor i döda hålan som kallas för Oskarström med familjen.
Går 3e året på gymnasiet och går ut som make up artist.
Är född med ett ryggmärgsbråck som har gjort mitt liv väldigt annorlunda under dessa 21 åren men

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Sminkbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards