Alla inlägg under oktober 2011

Av Ericsson - 12 oktober 2011 14:20

Ska lägga mig i sängen och kolla på film, mår inte alls bra. 

Får hoppas det blir bra snart! Palla detta liksom, bara jag blir frisk till fredag i alla fall...

Vi hörs sen, ha det bra allihopa!

Av Ericsson - 12 oktober 2011 13:29

Hej på er!

Äntligen har jag orkat kliva ur sängen, har varit vaken sen 11 men har inte orkat kliva upp. Har inte haft någon ork, är helt slut!

Jag kan inte sova på nätterna för jag har ont i ryggen. Kan inte ligga eller sitta i långa stunder. Hur fan ska livet då fungera? xD

Nå väl, håller på med frukost eller vi kanske ska kalla det lunch? 

Idag måste jag städa och tvätta sängkläder. Äckligt när man har samma sängkläder i flera veckor, usch! Byter nog mina sängkläder eller i alla fall tvättar dom varannan, var tredje vecka. 

På fredag kommer Andreas så vill ha det snyggt och fräsch. Det känns som jag gör inget annat än att städa och tvätta. Kommer ihåg när jag var yngre, då städade jag aldrig haha! Mamma och jag bråkade jämt om mitt rum. Nu klarar jag det själv!

Dags för mat, återkommer sen!

Av Ericsson - 11 oktober 2011 17:08

Snart ska vi be oss in till ishallen, Kewin ska träna. Egentligen ska jag också träna men måste bli bra i ryggen först. 

Har fått en uppgift av mor, ska fota knattarna när dom har träning så vi kan sätta upp och göra fint i cafféterian. Det skulle se bättre ut än en svettig lokal där A-laget inte gör ett skvatt ;) 

Hittade ingen bild på Kewin så får ta idag :)


   

Av Ericsson - 11 oktober 2011 12:47

Imorse ringde mamma vårdcentralen och pratade med dom. Fick en tid kl 15:00. Ska försöka ta mig något att äta, men mår illa och känner bara blärk! Ingen matlust men är ändå lite hungrig. 


Har känt mig så här sen i lördags!

 

Av Ericsson - 10 oktober 2011 22:54

Glömde ju skriva att jag och min pojkvän har varit tillsammans i 1 år och 6 månader idag. Helt underbart, otroligt, amazing, awesome och allt där emellan!

Jag älskar honom så otroligt mycket, han gör mitt liv värt att leva. När jag är med honom så lever jag som en prinsessa, helt galet!

Jag känner mig så otroligt älskad av honom. 


Du är mitt levande ljus älskling.

Du är min finaste.

Du är mitt liv.

Du är mitt allt.

Du är min värld.


   

Av Ericsson - 10 oktober 2011 19:56

Imorgon blir det raka spåret till vårdcentralen så läkare får titta på mig. Nu har jag haft ont i njuren eller vad fan som sitter där sen i lördags, inte okej!

Så ringa dom halv 8 imorgon bitti när dom öppnar och hoppas få en tid så fort som möjligt. Ska även försöka skriva detta här intyget också till körkort som jag har väntat på hela sommaren... 

Vill ju ha detta körkortet nu!


Nu är det dags för sängen.

Titta på serie och sova, försöka i alla fall! 

God natt och förlåt för en dålig uppdatering.

Av Ericsson - 10 oktober 2011 06:41

Hej på er!

Hade jättesvårt att somna inatt, låg och tänkte på en massa dock minns jag inte på vad. Tillslut somnade jag i alla fall xD

Har sovit som en liten bebis, måste ha drömt bra inatt för inte ens det minns jag. Har faktiskt sovit som en klubbad säl.

Saknar älskling jättemycket också :'< Tur vi ses på fredag och då blir det myspys kan jag lova <3 

Nu ska jag fortsätta göra mig iordning, bussen går om typ 20 minuter så måste skynda mig lite, borsta håret och tänderna och packa väskan. Ha en bra dag!


 

Av Ericsson - 9 oktober 2011 23:30

Det vart inte så mycket inlägg idag men äh! Så viktigt är det ju inte. Nu vart det så sent när jag gjorde denna, ville fixa till designen och sådär. Sen har jag ätit, smsat med älskling och nu är det dags för sängen, skola imorgon!

Klockan ringer kvart över sex imorgon, är inte alls pepp på det! Vart tog denna helgen vägen? Den gick otroligt snabbt. Tror jag lyckades ha rätt kul ändå även om Andreas inte var här denna helgen. På fredag kommer han, då blir det mycket myspys kan jag lova! ;)

Åh just det, för er som är pryda och sådär, jag ber om ursäkt. Jag har inga som helst problem och prata om sex och mitt sexliv. Fast kan hålla med att det kan bli ibland lite för mycket details, typiskt mig! 

Nu är det dags för sängen, god natt!

   

Presentation


Hej, Jonna heter jag. Är 21 år gammal och bor i döda hålan som kallas för Oskarström med familjen.
Går 3e året på gymnasiet och går ut som make up artist.
Är född med ett ryggmärgsbråck som har gjort mitt liv väldigt annorlunda under dessa 21 åren men

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Sminkbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards