Alla inlägg under oktober 2011

Av Ericsson - 9 oktober 2011 21:47

Hej!

Jag har bloggat på "Myshowroom" ett tag och nu har sidan börjat krångla, inte bara för mig utan för väldigt många som använder den sidan. Så har sett att många kommer byta. Vilket jag bestämde mig för att göra idag, nu ikväll! :) Blir så irriterad när saker inte fungerar som dom ska! 
Jag har bloggat på denna sidan förut men tappade bort användarnamnet och lösenordet och få vilken hotmail den var på, typiskt mig! xD 
 Min mamma bloggar på denna sida, där hon heter www.hea71.bloggplatsen.se och hon tyckte jag skulle flytta hit, ja varför inte! ;) 

Just nu kanske det inte blir så mycket inlägg och sådär, tänkte mest fixa till designen så ni känner er lite välkomna i alla fall, eller? :D 

På tal om det, varför började jag inte jobba med sånt? Designa bloggar?
Det är det roligaste jag vet... Kanske kan börja göra det här. För er som vill ha hjälp får gärna fråga mig så fixar jag det, självklart gratis!


Här kommer en bild på mig så ni får se hur jag ser ut!

Inte så spännande kanske men det bevisar att jag inte är någon äcklig snuskgubbe i alla fall ;) Bilder finns ju även på min mammas blogg!


Känner ni igen kvinnan till vänster? :)

Mamma och jag!

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Jonna heter jag. Är 21 år gammal och bor i döda hålan som kallas för Oskarström med familjen.
Går 3e året på gymnasiet och går ut som make up artist.
Är född med ett ryggmärgsbråck som har gjort mitt liv väldigt annorlunda under dessa 21 åren men

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Sminkbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards