Alla inlägg den 21 december 2011

Av Ericsson - 21 december 2011 21:00

När jag hade kommit hem från stan idag så tittade jag i brevlådan i hopp med att ett brev från transportstyrelen men inte idag heller. 

Där låg ett brev, kände inte igen handstilen men det stog till mig och Andreas. Så jag tänkte " vadfan, Andreas bor ju inte här längre? " 



Sen när jag hade öppnat kuvertet så...


Då fattade jag direkt när jag såg hunden. Det är min kompis hund Aisha. Min bästa vän har ritat ett eget julkort med henne och sin familj, hunden Aisha och katterna Charlie och Lille Misen, så otroligt söt eller hur?

Man känner sig älskad, av sin bästa vän som jag älskar så otroligt mycket. Henne kan man alltid lita på!    

Så nu känner jag att jag måste skicka ett tillbaka, dock kan jag inte rita lika bra som henne men något hittar jag på. 

Jag och Andreas vart jätteglada av kortet. Håller med Andreas som säger " Fan vad underbar hon är!!! :) " 

Hon är en helt otrolig människa, ställer upp i vårt och tort. 

Jag älskar dig Amanda, jag finns alltid för dig precis som du alltid finns där för mig. 

 

Av Ericsson - 21 december 2011 20:53

Godkväll på er!

Sitter och spelar Sims just nu och dricker glögg. Idag gick jag på jullov. Har fikat med Miranda i stan och handlat den sista julklappen.

Så nu är det färdigt, gud så skönt! 

Imorgon är det full-speckad dag.


Börjar mitt jullov med att städa huset, vara barnvakt och packa resväskan.

På fredag morgon tidigt som fan bär det av mot Säter ( Dalarna ). Första stoppet blir i Jönköping där vi kommer äta frukost och möta upp Andreas, han ska med! :D

Kommer bli så mysigt. Sen vidare mot Örebro där vi ska äta lunch. Kommer ju även hoppa över till Andreas bil för det kommer vara extremt trångt på vägen till Jönköping och jag klarar inte riktigt sånt haha!

Får lite små panik. 

Det kommer bli jättemysigt/roligt att fira jul med släkten igen, det var några år sedan. Känns som en evighet. 

Dessutom kommer Andreas vara med som det kommer vara speciellt. Så mys så mys! 

Presentation


Hej, Jonna heter jag. Är 21 år gammal och bor i döda hålan som kallas för Oskarström med familjen.
Går 3e året på gymnasiet och går ut som make up artist.
Är född med ett ryggmärgsbråck som har gjort mitt liv väldigt annorlunda under dessa 21 åren men

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Sminkbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards