Alla inlägg den 11 december 2011

Av Ericsson - 11 december 2011 16:32

Hej på er. 

Har totalt glömt bort bloggen/datorn i helgen för Andreas har varit här. Vädret gav med sig så han kunde åka hit. Stormen var inte så farlig, om vi nu ska kalla det storm. Visst, det blåste.

I helgen har vi firat 20 månader tillsammans med att ha det så underbart mysigt och roligt i helgen. Haft fullt upp hela helgen.Igår var vi på Ullared och köpte dom sista julklapparna, nu är vi klara! 

Ska bara slå in Alwins och Andreas julklappar ikväll. 

Idag har vi varit hos papi och firat honom. Han fick en ny Kaffeburk, tyckte hans var lite ful så han fick en ny. Svart som det står Kaffe på med vit text. Jättesnygg!


Nu ikväll, eftersom Andreas har åkt hem så ska jag julstäda och jag ska fan i mig inte lägga mig förens det är snyggt här. Tror Andreas fick en chock faktiskt, och ändå städade jag ihop i fredags innan han kom.

Åh, det var jättemysigt när han kom till mig i fredags, jag hade somnat nämligen. Han kröp ner under täcket och pussade på mig " Hej älskling! :) " Hur mysigt är inte det då?!

 

Presentation


Hej, Jonna heter jag. Är 21 år gammal och bor i döda hålan som kallas för Oskarström med familjen.
Går 3e året på gymnasiet och går ut som make up artist.
Är född med ett ryggmärgsbråck som har gjort mitt liv väldigt annorlunda under dessa 21 åren men

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Sminkbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards