Alla inlägg under december 2011

Av Ericsson - 17 december 2011 13:24

GODMORGON! :)


Har ni sovit gott?

Det har jag, dock somnade jag efter 4 inatt haha! Det var länge sen jag var upp så sent och även sover länge.

Alwin kom in och hoppade i sängen, han tyckte väl att det var dags att gå upp nu! Jag trodde inte klockan var så mycket. Jag vaknade till vid 10 och sen tänkte jag " Lite till, bara blunda " och sen är klockan helt plötsligt 1. Tippat där!

Såååå, vad händer idag? :)

 

Av Ericsson - 17 december 2011 01:03

Bjuder på lite nya bilder, tagna med camen!

Har man tråkigt, så har man! ;)

         

Av Ericsson - 17 december 2011 00:49

Ni borde titta på denna.

Jag grät, eller gråter fortfarande som ett litet barn. 

Årets kämpe. Emma Pettersson som vart brutalt misshandlad av sin expojkvän.


http://www.tv4play.se/noje/nojesklipp?title=emma_pettersson_ar_arets_kampe&videoid=2122702

Av Ericsson - 16 december 2011 22:08

Godkväll på er. I brist på något att göra så satte jag i mitt löshår. Kanske inte är i riktigt samma färg som mitt riktiga men det gör väl inget, lite brunare underhår bara (Y)

Eftersom jag har fått så långt hår så ser det bättre ut med förlängningen nu. Måste bara komma på ett sett hur jag ska få till mitt eget hår. Gillar mycket fluffigt hår, så vill ha den typiska "bollen" bakåt. Förstår ni inte så ska jag visa hur jag menar.

 

Av Ericsson - 15 december 2011 22:41

Jag verkligen längtar till julafton. Fira med familj och släkt uppe i Säter. Plus att Andreas ska med, vilket kommer göra allt så mycket mysigare. 

Vi ska bila upp, möta upp Andreas i Jönköping, då jag bytar plats till hans bil. Jag klarar inte riktigt av trånga utrymmen när man ska åka långt. 


Har inget intressant att skriva om, godnatt!  

Av Ericsson - 14 december 2011 19:57

Finns det något värre än att vara snorig och så jävla täppt i näsan, men det är bara högra näsborrgen? xD

Mamma har precis kommit hem så nu blir det en dusch och sen lägga sig på sängen och kolla på Jersey Shore, as usual. Sitta lite vid minidatorn så folk kan få tag på mig, orka använda mobilen. Facebook är så segt på iPhonen, är det så för er också? Jätteseg att uppdatera?

Nåväl. Sitter och dricker julmust :)

 

Av Ericsson - 14 december 2011 08:37

Jag är jätte trött, snorig och har ont i halsen. Jag vill inte bli sjuk nu! Det är ju för fan helg snart. Ska hem och sova som en björn i ide tills jag mår bättre. Hade velat sova hela dagen men ska hämta Alwin klockan 4.Hinner i alla fall sova från 10 till 3 halv 4 i alla fall! Krypa ner i sängen med varm choklad <3 Får se om jag orkar/kan det, är jätte täppt i ena näsborren, jätte störigt! -.-Får väl klubba ner mig själv med en hammare eller något så jag somnar direkt ;)Vore väl härligt!Klarar jag inte det själv så kanske jag får be grannen ;)Haha nej men! Hoppas på att få kunna sova några timmar i alla fall!Ska snart gå till bussen så jag inte missar den, orkar inte vänta 1 timme till xDHoppas ni har en bättre morgon än vad jag har!

Av Ericsson - 13 december 2011 21:47

Tänker faktiskt stänga ner datorn nu, eller i alla fall det jag håller på med. Ska titta på film, smsa lite med baby innan jag ska sova. Klockan ringer tidigt! 

Har faktiskt inte så mycket att skriva just nu, skulle skriva angående en sak men jag har glömt bort det totalt, som bortblåst! 

Hoppas i alla fall att ni har haft en bra dag och att den fortsätter veckan ut. 

I helgen ska jag nog över till en kompis tror jag, girlsnight you know. Det var länge sen! ;)


Sov så sött allihopa!

 

Presentation


Hej, Jonna heter jag. Är 21 år gammal och bor i döda hålan som kallas för Oskarström med familjen.
Går 3e året på gymnasiet och går ut som make up artist.
Är född med ett ryggmärgsbråck som har gjort mitt liv väldigt annorlunda under dessa 21 åren men

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Sminkbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards