Alla inlägg den 4 november 2011

Av Ericsson - 4 november 2011 13:46

Vilket schampoo & balmsan är bäst för fett hår?!

Av någon konstig anledning har mitt hår blivit jättefett och nu undrar jag om ni kan rekommendera några flaskor med schampoo & balsam, det vore jättesnällt! :)


Av Ericsson - 4 november 2011 12:07

Hejsan på er! :)

Hoppas ni har ett bra höstlov för er som har det, jag har det super duper mega bra så därför bloggar jag inte.

Umgås med familjen Sernald, ute och träffar kompisar och har det mysigt. Har inte tid att sitta vid datorn då.

Nu kan jag det, för alla jobbar. så jag har lugn och ro här hemma med Simon, Signe och Kiwi :D

Nu är det dags för lite frukost, kom äntligen ur sängen nu. Har så fruktansvärt ont i magen!


Ikväll är det Halloween fest hos en av Andreas jobbarkompisar och det kommer bli jättekul!

Så ikväll kommer det mycket bilder. Våra Halloween out-fits är klara ;)

Det börjar klockan 8 ikväll. Så när Andreas kommer hem så är det bara att börja fixa mat och sen förbereda oss. Har inte ens provsminkat haha! Så får komma på något i efterhand, googla lite och sådär nu under dagen.


Presentation


Hej, Jonna heter jag. Är 21 år gammal och bor i döda hålan som kallas för Oskarström med familjen.
Går 3e året på gymnasiet och går ut som make up artist.
Är född med ett ryggmärgsbråck som har gjort mitt liv väldigt annorlunda under dessa 21 åren men

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Sminkbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards