Alla inlägg den 9 november 2011

Av Ericsson - 9 november 2011 22:40

Nu har jag varit kass i magen sen i söndags och börjar bli så jävla trött på det nu.

Eftersom jag är född med ett ryggmärgsbråck så är det nerver till " att hålla igen " trasiga så jag kan inte hålla mig/känner när det för sent när det kommer. Därför kan jag inte gå till skolan förens det är hela bra, jag kan inte hålla täppt. Kan ju berätta lite då. Mina tarmar fungerar till 0%, dom fungerar inte alls. Vilket gör att jag alltid har bajs i tarmarna. Har lätt för att bli förstoppad/lös i magen.

Har alltid varit så och kommer alltid att vara. Så är det, det är väldigt jobbigt att ha ett sånt här problem när skolan kommer i kläm. Jag är född med det och det är inget jag kan hjälpa. 


Har ni frågor. Ställ dom gärna!

Presentation


Hej, Jonna heter jag. Är 21 år gammal och bor i döda hålan som kallas för Oskarström med familjen.
Går 3e året på gymnasiet och går ut som make up artist.
Är född med ett ryggmärgsbråck som har gjort mitt liv väldigt annorlunda under dessa 21 åren men

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Sminkbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards