Alla inlägg den 6 november 2011

Av Ericsson - 6 november 2011 23:35

Jag älskar dig Andreas Sernald. 

Du är den personen som får mig att känna mig älskad och lycklig. När jag inte är med dig så är det så otroligt tomt. 

Att känna dina andetag mot min hals, dina hjärtslag mot min rygg, dina läppar mot mina och vara i din famn får mig att gå på moln. 

Jag vill verkligen inte förlora dig, hela mitt liv skulle försvinna om du skulle lämna mig. Hjärtat skulle gå i så många bitar så det är bara små små korn kvar som knappt syns. 

Du är mannen i mitt liv, längtar tills vi flyttar till vårt eget, börjar vårt liv tillsammans utan några andra som kan bestämma hur vi ska/kan ha det.

Vill starta livet med dig, på riktigt. 


Jag, Jonna Ericsson älskar dig över allt annat på denna jord Andreas Sernald.

Av Ericsson - 6 november 2011 14:57

Nu är det 1 timme och 20 minuter kvar, sen sitter jag på bussen från Oskarshamn till Halmstad.

Känner inte alls för det MEN vi måste tänka positivt, vi ses snart igen! Nästa gång vi ses är då Andreas fyller år :D <3

Är hemma sent ikväll så det blir bums i säng på en gång. Hoppas ni haft en bra helg och höstlov för er som har haft det.

Är det folk som har lov nästa vecka?

FUCK YOU! :D

Skola imorgon, jippi! xD


Jag älskar dig Andreas.

Du är mitt levande ljus! <3

Presentation


Hej, Jonna heter jag. Är 21 år gammal och bor i döda hålan som kallas för Oskarström med familjen.
Går 3e året på gymnasiet och går ut som make up artist.
Är född med ett ryggmärgsbråck som har gjort mitt liv väldigt annorlunda under dessa 21 åren men

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Sminkbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards