Alla inlägg den 13 november 2011

Av Ericsson - 13 november 2011 22:16

Nu ska jag lägga i sängen, fortfarande halv blöt efter duschen och smsa med baby, Sen somna till film.

Imorgon är det skola, mycket att ta igen nu. Har bestämt mig för att klara det här. Lovar er!

Blir råplugga denna veckan så kommer göra tidsinställda inlägg till er. Jag måste verkligen plugga. Har ett Buddishm-arbete som ska lämnas in den 18 november och jag har inte ens börjat?

Som tur så är det inget stort arbete på 5 sidor, annars hade jag varit körd. Fast egentligen inte, jag tycker om att göra stora arbeten. När jag gick i 9an så gjorde jag ett arbete på 20 sidor om Auschwitz och jag fick MVG. Jag kan bara jag anstränger mig lite, därför får jag ofta tillsägelser i skolan av lärarna varför jag inte anstränger mig för dom säger att jag kan. Dom blir besvikna på mig. 

Det förstår jag, jag är inte dum i huvudet liksom. Bara jag pluggar och sköter det jag ska så får jag bra betyg, vilket jag kommer gå ut med nästa år. Ta studenten med bra betyg!


God natt på er! 

Av Ericsson - 13 november 2011 20:02

Jag vet inte om jag har berättat detta men eftersom man kanske får nya läsare varje dag så berättar jag igen. Jag tränar bandy men har inte kunnat börja med tanke på ryggproblem, urinvägsinfektion, magkatarr och kass i magen så har jag i alla fall följt med och fotat lite, vi behöver även snygga till kiosken/värmestugan. Mamma är ansvarig för den och hon har frågat mig om jag kan fota lite träningar och matcher vilket jag gärna gör. 

Dock tycker jag det är väldigt svårt att fota i rörelser, det är lätt att det blir suddigt. 

Jag får ta och fråga mitt ex ( ja vi pratar fortfarande, vilket jag är glad för ) Han är jätteduktig på att fotografera. Han brukar hjälpa mig :) 

Fast vid närmare eftertanke så har han berättat hur jag ska göra men det fungerar inte som jag viill, hur bär man sig ut då? xD

Here comes pictures! 


Innan Kewin hoppade på isen så glömde han ta av skridskorskydden så han vart Bambi på hals is.

Har nog aldrig skrattat så mycket. 

         


I alla fall, på tisdag ska jag börja träna. Jag har bestämt mig att loosa några kilon till jul för jag har planerat att använda något som är väldigt och då menar jag väldigt ovanligt på julafton. Då vill man inte se gravid ut haha!

Kommer visa er i ett annat inlägg så får ni hjälpa mig, jag behöver väldigt mycket råd och sånna där saker. Jag känner att jag behöver lite förändrig i mitt liv. Ser alltid så tråkig ut i mina kläder. Mörka och dassiga kläder, vad det beror på? Jo, jag har velat dölja min kropp.

Nu kanske när jag ska börja ta tag i mitt liv, träna bort fettet som jag enbart har på kroppen och istället få dit lite muskler så kanske jag kommer trivas med mig själv. 



Av Ericsson - 13 november 2011 19:41

Här kommer lite bilder från när jag var i Oskarshamn.

My second family that I love! <3

Har även bilder på Andreas, Nicki och Malin men jag har inte frågat om tillåtelse att lägga upp dom.

 

Av Ericsson - 13 november 2011 16:47

Vad tycker ni om farsdag/morsdag?


Själv tycker jag dessa dagar är lite meningslösa. Jag menar, födelsedagar är ju viktigare. 

Bara för jag tycker så, så kommer jag ändå ihåg dom. Skickade precis ett sms till pappa eftersom han varken svarade i hemtelefonen eller i mobilen ( tror nog han sov ) " Grattis på farsdag! <3 " Han vart glad i alla fall. 

   



Av Ericsson - 13 november 2011 16:29

Har fixat garderoberna klart.

FIxat papper i olika pärmar så jag vet vart jag har skiten.

Vilken rolig eftermiddag jag har haft va? xD

Har även rensat ut gamla kläder som jag antingen ska sälja eller slänga, har inte bestämt mig.

Av Ericsson - 13 november 2011 12:39

Hoppas ni har sovit gott!


Inatt sov jag verkligen inte bra. Somnade tillslut efter 5 imorse, FIck så fruktansvärt ont i magen igårkväll så det var helt, ah crazy. Trodde jag skulle svimma vissa gånger och så ont i magen har jag nog inte haft på väldigt, väldigt länge. 


Nu ska jag börja rensa mina garderober för mamma behöver en.

Hoppas ni har det bra! :) 



Av Ericsson - 13 november 2011 01:11

Fick sånna magsmärtor för en stund sen. Trodde jag skulle svimma ett tag på toaletten, Nu känns det redan bättre när jag har skitit ur halva tarman. Dags för sängen och smsa lite med älskling, sen sova! :)

Vi hörs imorgon. Godnatt på er! <3

Presentation


Hej, Jonna heter jag. Är 21 år gammal och bor i döda hålan som kallas för Oskarström med familjen.
Går 3e året på gymnasiet och går ut som make up artist.
Är född med ett ryggmärgsbråck som har gjort mitt liv väldigt annorlunda under dessa 21 åren men

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Sminkbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards