Alla inlägg den 11 november 2011

Av Ericsson - 11 november 2011 23:00

Godnatt!


Jag har faktiskt inget bättre för mig så ska lägga mig och kolla på filmer.

Ha en mycket bra helg hörrni så hörs vi imorgon förhoppningsvis! <3

Har ju detta och mumsa på som jag fick av mammas sambo som kom hem från Tyskland tidigare ikväll.

 

Av Ericsson - 11 november 2011 18:29

Godkväll på er!


Ikväll är jag barnvakt, mamma ska ut med jobbet och Kalle har inte kommit hem från Tyskland än. Så jag vet inte hur mycket jag kommer kunna blogga. Fast jag tror Alwin somnar snart för han har inte sovit middag och han är rätt trött. Nu ligger han framför tvn och kollar på film och äter popcorn :) 

Så passar på att sitta här lite. Behöver inte ha full koll på honom hela tiden, vilket är skönt. Han är självständig som tur är. 

 

Av Ericsson - 11 november 2011 06:46

Godmorgon allihopa!


Detta är fan inte okej, gå upp efter klockan sex är fan inte lätt men nu är jag uppe! ;)

Nackdelen med att bo utanför stan är att man måste gå upp as tidigt för att åka med 7 bussen så man hinner i tid. Så otroligt strängt ibland, speciellt om man har svårt att somna på kvällen. Har jättesvårt för att somna på kvällarna men igår så kunde jag slappna av utan några problem. Vaknade dock till när filmen var slut så var tvungen att sätta på en ny. Då somnade jag gaaaanska fort. 
Hoppas ni får en bra fredag/helg!

Bjuder på en totallt oredigerad bild från i sommras, I miss my summer! <3 


   


Presentation


Hej, Jonna heter jag. Är 21 år gammal och bor i döda hålan som kallas för Oskarström med familjen.
Går 3e året på gymnasiet och går ut som make up artist.
Är född med ett ryggmärgsbråck som har gjort mitt liv väldigt annorlunda under dessa 21 åren men

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Sminkbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards