Alla inlägg den 7 november 2011

Av Ericsson - 7 november 2011 19:27



 

Från lördag kväll till söndag morgon satt jag, Andreas, Sigge och Fia och spelade MONOPOLY

Det gick skitbra för mig och Fia och jättedåligt för Andreas:orna haha! 

Först var vi hemma hos Fia och Andreas och åt jättegod mat. Klyftpotatis och tacobiffar med Tzatsiki (stavning?)

Vi tittade även på film, Wrong Turn 4 tror jag den hette. Den ska man inte titta på om man äter + äckelmagad xD

Jag ville sååå gärna äta upp min mat men jag klarade verkligen inte det när man hade kommit in i filmen lite. Haha den var vidrig i alla fall. 

Jag är normalt inte äckelmagad men när jag sitter och äter går det till en viss gräns. 

Nåväl. Efter vi hade varit hemma hos Fia en stund så gick vi hem till mig och Andreas och spelade Monoploy.

Från klockan 9 på kvällen till halv 4 på morgonen spelade vi det, utan några pauser. Efter några timmar vart vi hungriga men vi ville så gärna spela för det gick så bra för mig och Fia och dåligt från Andreas och Sigge. Tillslut gav vi upp, slutade med att Fia vann i alla fall med hur mycket pengar som helst pga att hon hade 12 hotell haha! xD Vi hade inte en chans mot henne i slutet. 

Vet ni vad hon säger i början. " Jag kommer ju förlora det här och då går jag hem! "

Av Ericsson - 7 november 2011 18:38

Här kommer bilder från Halloween festen vi var på i lördags! 

Ber så hemskt mycket om ursäkt att det inte blev bättre och fler. Sorry. 

 

 

       

Presentation


Hej, Jonna heter jag. Är 21 år gammal och bor i döda hålan som kallas för Oskarström med familjen.
Går 3e året på gymnasiet och går ut som make up artist.
Är född med ett ryggmärgsbråck som har gjort mitt liv väldigt annorlunda under dessa 21 åren men

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Sminkbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards