Alla inlägg den 16 november 2011

Av Ericsson - 16 november 2011 19:30

Godkväll på er, har ni bra en bra kväll?


Jag tyckte det var dags för ett inlägg, mitt första för denna dagen. 

Idag har det varit lugnt. Hämtade Alwin på förskolan vid 4 tiden när jag kom med bussen.

Direkt när vi kom hem och lämnade hans väska så stack vi ner till isplanen och kollade om det var tänt, självklart inte! Så vi knallade hem i kylan igen.


Alwin: Nonna, Jag är trött *suckar djup*

Jag: Vi går hem och värmer oss va?

Alwin: JA-HA. Jag fryser!

Jag: Vi skyndar oss hem.


Vi sprang upp för backarna, satte oss på bänken och vilade några minuter och sen fortsatte vi at gå. När vi skulle korsa vägen så möter vi mamma som hade kommit hem från jobbet.

En bra dag tillsammans med Alwin, eller ah. Eftermiddag :)

 

Nu sitter jag här och dricker min första kopp med kaffe på flera år, ryser så in åt helvete.

MORE SUGAR! 

Eftersom Kewin dricker upp all oboy som är på 1½ kg på en vecka, dricker inte te så får dricka kaffe istället för att få upp värmen lite. Vi håller på att elda för fullt men det har inte riktigt nått fram till mitt rum än haha! 

Och nej, jag har inga element utan värmeslingor i taket men dom är sönder xD 

Bra hus vi bor i va? Inte på vintern men på sommaren är det awesome, 


Hur har eren dag varit? :D


Presentation


Hej, Jonna heter jag. Är 21 år gammal och bor i döda hålan som kallas för Oskarström med familjen.
Går 3e året på gymnasiet och går ut som make up artist.
Är född med ett ryggmärgsbråck som har gjort mitt liv väldigt annorlunda under dessa 21 åren men

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Sminkbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards