Alla inlägg den 18 november 2011

Av Ericsson - 18 november 2011 22:46

Detta var nog den segaste fredagen i mitt liv, klockan går ju så förbannat sakta?! 

Så lägger mig och kollar på film, och väntar på att Andreas ska ringa som är ute och festar med kompisar. Undrar hur full han blir denna gången haha! xD Sist så slutade det ju inte så bra. 

Hoppas ni har en bättre fredag än vad jag har. God natt på er allihopa och sov gott. 

Av Ericsson - 18 november 2011 09:19

Sämsta morgonen ever! Vaknade 4 imorse och var kissnödig så jag gick till toan som en fyllegris oh satte mig där ett tag för jag var så trött haha!Sen vinglade jag tillbaka till sängen. Klockan 10 i 7 knackar Krwin på dörren och är helt halv stressad för vi båda har försovit oss. Så jag flyger upp i sängen, klär på mig och borstar tänderna och sen är det bara att gå till bussen, jag glömde en sak eller hann inte, det var att kissa! Då tänkte jag att jag gör det på skolan men det sket sig ju!!! Har ju inga saker med mig?! Om någon undrar vad för grejer så fråga!Så irriterad jag blev och jag är verkligen jätte kissnödig och jag kan verkligen inte göra något utan nu sitter jag här på biblioteket och väntar på min buss som går om EN timme, hur fan ska jag klara det?!Please God, stay by my side!Nåväl, hem och kissa! Städa på rummet så jag slipper göra det på söndag. Har mina dagar och rutiner för att mitt liv ska fungera.Idag har jag även fått pengar så hem och betala telefonräkningen som vart 200 :- dyrare denna månaden eftersom jag var tvungen att köpa ett nytt simkort bara för jag tappade mobilen i Kalmar, fast vi trodde den vart stulen ur min ficka. Så vi spärrade den of course!Ska även ut i helgen, fira en kompis som tog körkort 17 november 2011, alltså igår! :DGrattis till körkortet Miriam!Ha en bra dag hörrni.

Presentation


Hej, Jonna heter jag. Är 21 år gammal och bor i döda hålan som kallas för Oskarström med familjen.
Går 3e året på gymnasiet och går ut som make up artist.
Är född med ett ryggmärgsbråck som har gjort mitt liv väldigt annorlunda under dessa 21 åren men

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Sminkbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards