Alla inlägg den 5 november 2011

Av Ericsson - 5 november 2011 15:16

Jag kom på en sak, totally katastrof! Nu kör vi swenglish för jag kan inte stava till katastrof på engleska så haha!

Imorgon åker jag ju hem, jag kommer inte kunna lyssna på musik pga min jävla telefon som är spärrad?! Hur i hela helvete ska jag överleva resan hem som tar ungefär 4 timmar, tror jag det var? Nåväl, jag får försöka roa mig med något annat xD Nu hur det ska gå, kan ju varken ringa eller smsa. Ingen kan få ta på mig, omfg! 

Hur fan gör jag om JAG måste ha tag på någon. Jag vill inte åka hem! Tänk så missar jag tåget, kliver av fel hållplats, kliver på fel buss och hamnar någon annan jävla stans? 


I don't want to go home yet!

Av Ericsson - 5 november 2011 14:31

Hallu everyone! :D

Tänkte att det var dags för ett blogginlägg, eller hur? :)

Helgen har varit jättemysig, so far so good!  Synd att den tar slut imorgon och då åker jag hem till Halmstad igen. Vill verkligen inte, imorgon är det 9 dagar sen jag åkte hit och vart har dom 9 dagarna tagit vägen?! 

Sekundrarna, minutrarna, timmarna, dagarna går fort när man har roligt och trivs i omgivningen * sadface!*

Medans älskling kollar på en massa videoklipp på MW3 som kommer ut på tisdag så tänkte jag berätta om gårdagen.


Fredag, halloween fest hos Anne Sophie!

Festen började klockan 8 på kvällen men jag, Andreas, Sigge och Fia var inte där förens efter halv 9, ops!

Så är det när det är mycket att göra. Jag skulle fixa mig själv och alla andra xD Tyvärr vart det inga bra bilder på oss förutom mobilbilder men det är ju något i alla fall.

Vill ni se så, antar att det flesta har facebook så söker ni på Jonna Ericsson eller Andreas Sernald. Andreas har vit/ljusblåa linser och jag har helsvarta. Var lite rädd för mig själv haha! Såg helt besatt ut. Målde mig även svart runt ögonen med mörka ögonbryn, stort hår och en massa blod på kläderna ;) 

Kvällen började jättebra, träffade en massa roligt och galna människor. Trivdes rätt bra! (Y) I början var det väl lite " Hmm, vad är det här?! " Sen när man hade börjat prata med alla så var det hur kul som helst. 

Alla var jättetrevliga och snälla. Fullt ös med drickandet och dansade loss! Awesome night

Väldigt tråkigt att det spårade ur redan klockan tolv pga svartsjukebråk som gjorde att två personer började slå sönder lägenheten, för privat för att gå in på detaljer. Så vi gick hem, folk frågade om vi skulle följa med ut på krogen men vi hade ingen lust ( tror jag det var? xD ) Besvikna var vi nog alla! Vi ville ju festa mer!

Så jag och Andreas gick hem till vårt, hade hejvilt sex. Underbart och awesome! 

Vi somnade så jävla gutt båda två tror jag. Nackdelen när man har haft sex + att man är full så blir det så jävla varmt så vi somnade med öppet fönster haha. Hörde imorse att Andreas vart sur för jag hade glömt stänga fönstret, sorry! 

Så går det när du knullar livet ur mig baby! ;)

Slutligen, awesome night!


Presentation


Hej, Jonna heter jag. Är 21 år gammal och bor i döda hålan som kallas för Oskarström med familjen.
Går 3e året på gymnasiet och går ut som make up artist.
Är född med ett ryggmärgsbråck som har gjort mitt liv väldigt annorlunda under dessa 21 åren men

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Sminkbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards