Alla inlägg den 15 november 2011

Av Ericsson - 15 november 2011 22:25

Fan, ursäkta språket men klockan sprang ju bara iväg. Fick lite panik där och sprang in i duschen haha!

Har börjat med mitt Buddhism-arbete och det går redan åt helvete. Fattar ju ingening.

Har fått frågor och en bok, men svaren står ju inte i boken? Hur gör man då?!

Måste till skolan och fråga läraren, att göra ett arbete när man inte förstår någonting utav känns helt meningslöst för jag kommer ändå få IG så lika bra att fråga.


Nu har jag i alla fall duschat, funderar på att äta något men det finns inget gott. Inget gott bröd för jag åt upp det sista rostbröden. Vi får se vad jag hittar på. Nu ska jag stänga ner detta och sen lägga mig. Väntar även på att Andreas ska ringa. 

Åh på tal om den lilla sötbollen, har börjat med en utav hans födelsedagspresenter eftersom han fyller år nästa vecka. Kan ju inte skriva eller ge ledtråd eftersom han läser ibland, inge kul då!

Han har ingen aning om vad han ska få. 


God natt på er, 

Sleep well!  

   

Av Ericsson - 15 november 2011 21:28

Oh bloody hell! 

Är klockan redan halv 10, time for a shower before I keep doing this!

Återkommer med ett inlägg snart. Håll uuuuuuut!   

 

Presentation


Hej, Jonna heter jag. Är 21 år gammal och bor i döda hålan som kallas för Oskarström med familjen.
Går 3e året på gymnasiet och går ut som make up artist.
Är född med ett ryggmärgsbråck som har gjort mitt liv väldigt annorlunda under dessa 21 åren men

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Sminkbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards