Alla inlägg den 23 november 2011

Av Ericsson - 23 november 2011 22:34

På fredag efter skolan så åker jag till min älskling. 

Nu ska jag bädda ner mig och myssmsa med honom, det var länge sen ;) 

Jag älskar att mysa med honom och det handlar inte alltid om sex. Vilket alla tror,

Längtar efter min Bobo <3 

 

Av Ericsson - 23 november 2011 12:15

Fotograferingen gick jättebra och jag vart nöjd, väldigt nöjd! Nu väntar jag bara på bilderna som ska fixas till. Amanda var jätteduktig och jättesnäll som kunde ställa upp, vi hade jätteroligt! :)

Var helt slut igår, var igång hela dagen och har feber. Helt slut igår. Så fort jag kom hem så gick jag och la mig. Sov några timmar, var vaken en stund, sov några timmar, gick upp och kissa och sen somnade jag och sov hela natten. Drömmen jag hade inatt var helt fucked up haha! x)


Är hemma från skolan idag för att jag mår inte alls bra, har försökt få i mig något att äta men det var inte gott, har ingen matlust när jag har feber. Även om jag har feber imorgon så måste jag in till stan imorgon och köpa de sista till Andreas. Idag ska jag även fixa klart dom 2 andra presenterna jag har gjort. 

Faktiskt helt själv, Lite mer personligt tycker jag. 


Jag älskar dig bobo!

 

Presentation


Hej, Jonna heter jag. Är 21 år gammal och bor i döda hålan som kallas för Oskarström med familjen.
Går 3e året på gymnasiet och går ut som make up artist.
Är född med ett ryggmärgsbråck som har gjort mitt liv väldigt annorlunda under dessa 21 åren men

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Sminkbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards