Alla inlägg den 20 november 2011

Av Ericsson - 20 november 2011 23:28

Oh jesus kristus. Mitt hår brukar aldrig kunna borstas ut efter en dusch utan balsam, mitt är slut!

Måste shoppa hårprodukter imorgon.

Ska även kolla efter Andreas födelsedagspresent, hoppas den finns kvar, annars blir jag jävligt ledsen och måste tänka om helt. 

Nu ska jag bädda ner mig, visar hur rummet blev imorgon. Godnattpåer!

 

Av Ericsson - 20 november 2011 14:03

Igår när vi höll på att städa här i huset så hittade mamma en skiva med en massa bilder på.

Från när jag var 15 år och uppåt. På mig, mina vänner, familj och min dåvarande pojkvän.

Helt sinnessjukt hur mycket man har förändrats genom åren. 


Kan bjuda på några bilder.

På dom här bilderna där jag har brandfärgat hår med en rosa slinga i + Tokio Hotel, titta inte på dom. Jag skämms! xD

                       

Av Ericsson - 20 november 2011 13:30

Fråga mig inte hur många gånger jag har möblerat om detta förbannade rum, men jag blir aldrig nöjd haha! Nu ska jag prova ställa skrivbordet under hyllan och se hur det blir. Tror det blir snyggare faktiskt. Plus att jag får mer golv. Plus igen att det är lite obehagligt att sitta med ryggen mot dörren xD 


Här kommer en bild på hur mitt rum ser ut nu. 

Detta är en gammal bild så rummet ser inte så hemskt ut!

 

Presentation


Hej, Jonna heter jag. Är 21 år gammal och bor i döda hålan som kallas för Oskarström med familjen.
Går 3e året på gymnasiet och går ut som make up artist.
Är född med ett ryggmärgsbråck som har gjort mitt liv väldigt annorlunda under dessa 21 åren men

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Sminkbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards